Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

luni, 24 decembrie 2012

Întâlnirea cu Moş Crăciun

– Copii, aţi fost cuminţi? întrebă Moş Crăciun, în timp ce deschidea sacul roşu plin ochi cu cadouri.
– Da! au răspuns copiii într-un glas, bucuroşi la vederea sacului cu daruri.
– Ia să-mi spuneţi voi pe rând dacă v-aţi ascultat părinţii şi dacă v-aţi făcut temele?
– Da moşule, eu am fost cel mai cuminte băiat, spuse Ionel cu emoţie.
– Şi eu am fost cuminte, nu chiar întotdeauna, dar mi-am făcut temele în fiecare zi, răspunse cu mândrie Andrei.
– Moşule şi eu am fost cuminte, deşi uneori părinţii m-au mai certat. Temele am încercat să mi le fac în fiecare zi, dar în ultima săptămână nu am reuşit pentru că am fost bolnav, spuse Mihai speriat că el ar putea să nu primească daruri din partea moşului.
– Dragii moşului, din scrisorile pe care le-am primit de la părinţii voştri am aflat că aţi fost cuminţi şi ascultători la şcoală. Fiecare din voi merită un cadou, spuse moşul zâmbind. Haideţi mai bine să-mi spuneţi ce cadouri doriţi!
– Moşule, după cum ţi-am scris în scrisoare, spuse Mihai, eu îmi doresc foarte mult un PSP. Părinţii mei mi-au promis că mi-l aduce moşul.
– Iată copilul taichii PSP-ul! Da să nu te joci prea mult, să ai timp şi de lecţii, adăugă Moş Crăciun pe un ton dojenitor.
– Da moşule, sări imediat Mihai la vederea mult doritului joc! Aşa am să fac, promit! 
– Andrei, am înţeles că tu îţi doreşti un Nintendo Wii, nu-i aşa?
– Da, asta vroiam, dar...
– Iată jocul băiete, dar să-mi promiţi că vei fi cuminte tot timpul!
– Voi fi! spuse copilul cu bucurie în glas.
– Ionel, tu ce ţi-ai dorit?
– Eu mi-am dorit o soră, spuse uşor ruşinat băiatul.
– A, tu eşti cel cu surioara, zise moşul şi izbucni într-un râs sănătos, după care adăugă:
– Băiatul moşului, surioara nu încăpea în sac, aşa că ţi-am adus un teanc de cărţi. Am înţeles de la părinţii tăi că îţi place mult să citeşti. Greşesc?
– Nu greşeşti moşule, îmi place mult să citesc. Îţi mulţumesc mult moşule!
– Dragii mei eu trebuie să plec acum, mă aşteaptă şi alţi copii, spuse moşul şi se pregăti de plecare. Dacă sunteţi cuminţi la anul ne întâlnim din nou şi vă voi aduce cadouri la fel de frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu