Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere Colegul meu de bancă

Pe colegul meu de bancă îl cheamă Andrei şi este vecinul meu de bloc. La şcoală, stăm împreună în aceeaşi bancă de la începutul clasei I. Andrei dă dovadă de colegialitate la orele de clasă, iar după ore suntem cei mai buni prieteni.

Colegul meu de bancă este cel mai bun elev din clasă la matematică, iar atunci când am nevoie de ajutorul lui nu mă refuză niciodată. Mă ajută atunci când nu am înţeles anumite probleme, îmi explică cum trebuie rezolvate, iar uneori după orele de curs învăţăm împreună. De când suntem colegi de bancă rezultatele mele la învăţătură şi notele s-au îmbunătăţit semnificativ.

Şi eu îl ajut pe Andrei atunci când are nevoie. Notele mele cele mai bune sunt la limba română. Din acest motiv, uneori, îl ajut pe Andrei atunci când avem de scris câte o compunere mai grea.

În timpul liber mergem împreună la lecţii de karate, mergem în parc, vizionăm filme şi ne jucăm pe calculator. Sper să fiu coleg de bancă cu Andrei până în clasa a VIII-a!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu