Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 20 septembrie 2012

Mama


   Mama


          Mama este totul pentru mine. Ea mi-a daruit viata , m-a alintat la sanu-i si m-a invatat a vorbi.

          Cand mic eram , si mai greseama , mama avea intotdeauna un cuvant de incurajare pentru mine , chiar si atunci cand era foarte dezamagita. Dupa o vorba buna si o mangaiere din partea-i totul disparea. Iubirea ei era nepretuita , era un tablou de pus in rama. Alaturi de mama , bolta vietii mele e linistita , fara nori , senina. Ea este o floare sfanta care-mi este invatator, ingrijirot, dar mai presus de toate prietena. Este ca o carte de povesti  care-mi spune ce este biune si ce este rau , ce este frumos si ce este urat , ce este drept si ce este nedrept si cum sa fiu om in viata , cum sa inteleg trecerea prin ea. Mama este lumina vietii mele ce nu se stinge niciodata. E luceafarul ce apare in noaptea misterioasa.

           As vrea sa ramana mereu langa mine , sa-mi zambeasca cu ochii mari si lipezi , sa ma alinte si sa ma ajute cand am nevoie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu