Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 20 septembrie 2012

MAMA...

Amintirile sunt acele clipe ce ramân nesterse în memoria cuiva, care au impresionat spiritul unui om. Pastram în amintire chipul omului drag. Pentru unii acest chip este al mamei care s-a aplecat spre fiinta ta din prima clipa a vietii si pâna ai plecat departe în lume. Pastrez în suflet chipul mamei vazut într-o fotografie, mult mai târziu, când eram destul de mare pentru a putea citi. Toti cei care îmi vorbeau despre mama mea spuneau ca era o femeie frumoasa, dar care s-a stins foarte repede rapusa de o boala pentru care înca nu se descoperise medicamentul, tuberculoza. Eu nu i-am pastrat chipul real în memorie, dar în sufletul meu este mai frumoasa decât în fotografie. Am pastrat-o în suflet oriunde si oricând, pastrându-i o amintire greu de descris în cuvinte.
Dorinta mamei a fost sa ajung profesor, dar viata nu m-a dus pe acel drum. Am ajuns maistru, profesând aceasta meserie 21 ani, acesta ar fi echivalentul unui profesor, caci si maistrul este un fel de pedagog, dar cu alte mijloace. Am fost întotdeauna aproape de oameni, respectându-i. Mi-am respectat si colegii de munca, nu am facut nici un fel de diferentieri între muncitor si maistru. Astfel am considerat ca visul mamei a fost îndeplinit, facând din meseria mea una didactica, asa cum si-ar fi dorit ea. Numai cei care n-au avut în viata lor o mama lânga e, pot spune ce mult înseamna mama si cât de mult le-a lipsit în decursul vietii. Dragii mei cititori, cei care mai aveti mame respectati-le. Veti dovedi prin asta înaltul simt al umanitatii. Mai multe nu va pot spun
e. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu