Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

luni, 5 noiembrie 2012

Pentru cei mai iubiti parinti !!!

Sunteti doi ingeri ce-mi vegheati viitorul…
Poate nu va spun asta atit de frecvent si stiu ca e necesar sa-mi cer iertare.In acest moment nici nu stiu sau poate nu exista asemenea cuvinte magice si pretioase care ar exprima acest sentiment puternic de multumire care a incoltit in sufletul meu.Si aceasta se datoreaza faptului ca voi ati avut grija de acest sentiment sa creasca in cugetul si inima mea.
As vrea sa va aduc recunostinta mea pentru ca , ma-ti creat si mi-ati oferit viata in dar, ceea ce cred ca este foarte important in existenta si formarea unui om, doar nimic nu se poate crea fara cumplite renuntari si sobra seriozitate.
Ca mi-ati oferit o copilarie care a devenit in scurt inima tuturor virstelor.Si intotdeauna ati sustinut faptul ca : un copil poate sa –l invete pe un adult trei lucruri : cum sa fie multumit fara motiv , cum sa nu stea locului niciodata si cum sa ceara cu insistenta ceea ce-si doreste .
Ati facut tot posibilul sa savurez si eu placerea de-a merge la scoala.Unde am invatat unul din cele mai importante lucruri, care in viziunea mea ar suna in felul urmator:,,Scoala este pentru viitorii cetateni mai mult decit un izvor de cunostinte folositoare pe parcursul vietii, ea devine Iordanul in care ei primesc adevaratul botez al patriotismului.”
Si adolescent de care am parte acum se datoreaza la fel muncii depuse de voi.In aceasta perioada am descoperit faptul ca anume voi ati construit baza pe care eu incerc sa intemeiez un viitor .
Nu ar fi logic sa plasez toate lucrurile facute de voi pentru binele meu intr-o anumita ordine.E mult mai corect sa va spun ca , punctual maximal l-au atins toate si va multumesc pentru dragostea oferita de voi in fiece zi.Aceste sentimente ce stau la baza vietii, pe care o biruie timpul si care infring moartea, ma fac sa traiesc murind si s-a mor traind, ele ma ridica in ceruri ,dar ma arunca in hauri ,ce unesc clipa cu eternal, ce nesfirsesc necuprinsul, dar si eclipseaza zarile, ce dau putere, dar si aduc durere, cum sa-le pastrez cu virsta care schimba perceperea si intelegerea?…
Sunte-ti cele mai scumpe fiinite din viata mea si sper sa fiiti mindri de roadele muncii depuse!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu