Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

luni, 24 decembrie 2012

A venit vacanţa de iarnă!

A venit iarna şi odată cu ea şi vacanţa pe care de abia o aşteptam. Mă bucur tare mult că s-a terminat şcoala şi nu mai am teme de făcut, cel puţin nu în fiecare zi. Mă bucur că pot să dorm cât vreau eu şi că nu mă mai trezesc dimineaţa devreme. 

În vacanţa aceasta am multe lucruri de făcut: să împodobesc brăduţul, să cumpăr cadouri, să o vizitez pe bunica, să mă întâlnesc cu prietenele mele, să merg să o colind pe doamna învăţătoare etc.

Primul lucru şi cel mai important e să împodobim brăduţul de iarnă. Am cumpărat deja globuleţe noi şi mai avem multe de anul trecut. Unchiul meu mi-a adus când a venit în vizită şi o instalaţie tare frumoasă cu multe beculeţe. Aşa că sunt sigură că moşul o să ştie unde să vină să imi aducă cadourile pe care le doresc.

Mai apoi, mama mea mi-a promis că vom merge în vizită la bunica. Bunica mea are un câine tare frumos. Îl cheamă Ulbert şi are 5 ani. E tare jucăuş. Are blana neagră şi creaţă, iar nasul lui e mereu rece şi umed. Îi place mult să se joace cu mine şi mereu dă din coadă când mă vede. Şi mie imi place să mă joc cu el.

Într-o altă zi, voi merge cu Anda şi cu Camelia, vecinele mele, la locul de joacă. Dar aşteptăm să vină zăpada pentru că vrem să facem un om de zăpadă şi să ne jucăm cu bulgări de zăpadă. Am văzut la televizor, într-un film că poţi să faci şi îngeraşi în zăpadă. Voi încerca şi eu să fac unul.

Sperăm să ne întâlnim şi cu doamna învăţătoare. Oricum vom merge la ea să îi cântăm colinde de Crăciun. Ne-a spus în ultima zi de şcoală, tuturor copiilor, că ne aşteaptă să o colindăm în ajunul Crăciunului. Ne-a promis că ne dă prăjiturele şi câte un ceai cald.

Iar dacă moşul îmi aduce tot ce i-am cerut, acestă vacanţă va fi cea mai frumoasă din viaţa mea. Cât mă bucur că suntem în vacanţă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu