Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

luni, 24 decembrie 2012

Cum îmi petrec timpul liber iarna

Imediat ce ajung acasă de la şcoală, prima mea grijă este să-mi fac lecţiile şi să să învăţ pentru a doua zi, iar apoi să-mi fac ghiozdanul. Cu o astfel de organizare zinică, mereu îmi rămâne timp berechet pentru a mă bucura de timpul meu liber.

Iarna cel mai mult îmi place să merg la săniuş sau cu patinele. Pe dealul din apropierea casei mele, an de an, copiii fac coadă la derdeluşul ce se formează. Eu sunt nelipsit de la această activitate. Am o sanie foarte rapidă, care alunecă foarte uşor pe orice tip de zăpadă, motiv pentru care sunt o mică vedetă de fiecare dată când ajung pe derdeluş.

La câteva străzi distanţă de casa mea, iarnă de iarnă, este deschis, pe întreg sezonul, un patinuar în aer liber. El este bucuria copiilor din cartier. Aproape în fiecare zi ne strângem zeci de copii şi patinăm cât ne ţin puterile. Deoarece am patinat foarte multe ore, am ajuns să fiu foarte priceput în acest sport. Dacă ar exista în oraş un club de hochei pe gheaţă, aş fi primul care s-ar înscrie şi ar practica un astfel de sport.

Atunci când timpul îmi permite, îmi face foarte mare plăcere să ies din casă şi să fac poze. Am un aparat foto destul de performat, primit de ziua mea din partea părinţilor, aparat cu care reuşesc să fac nişte poze grozave. În această iarnă nu am reuşit să imortalizeze prea mult din peisajul înzăpezit, dar timpul nu este pierdut, deoarece zăpada nu va trece atât de uşor în această iarnă. În zilele ce vor urma voi încerca să prind în câteva imagini săniuşul copiilor, dar şi patinuarul plin de copii veseli.

După ce mă întorc de afară, obosit de joaca în zăpadă, de multe ori deschid o carte şi citesc. Autorul meu preferat este Jules Verne. Am citi mai multe cărţi scrise de el, dar mai sunt încă titluri pe care nu am apucat să le citesc. Cu siguranţă următoarea pe listă este "20.000 de leghe sub mări", carte despre care am auzit doar lucruri bune.

Iată câteva din activităţile mele, pe care la practic iarna, în timpul meu liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu