Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

luni, 24 decembrie 2012

O scrisoare neobişnuită către Moş Crăciun din partea unui elev


Dragă Moş Crăciun,

Mă numesc S. A. şi acum am 8 ani. Îţi mai aminteşti de mine? Probabil că primeşti multe scrisori de la copii şi nu mă mai ţii minte. Îţi reamintesc câteva informaţii despre mine. Sunt elev în clasa a II-a la o şcoala din Bucureşti, din cartierul Vatra Luminoasă. Locuiesc doar cu mama mea, părinţii mei sunt divorţaţi, iar anul trecut îţi spuneam că sunt foarte supărat că mama mea e mereu tristă. Şi ţi-am cerut un PSP, pe care mi l-ai adus! :-) Acum îţi aminteşti moşule?

Vreau să-ţi spun moşule că, de la scrisoarea pe care ţi-am scris-o anul trecut, multe s-au întâmplat, dar în principal am fost cuminte şi am învăţat foarte mult la şcoală. Uneori mama m-a mai certat atunci când am făcut câte o boacănă, dar nu s-a supărat mai ales că i-am promis că voi fi din ce în ce mai cuminte.

În ultima scrisoare îţi spuneam că nu mă prea descurc la şcoală, pierdusem multe zile fiind bolnav. Acum pot să-ţi spun că am învăţat din greu şi am recuperat tot ce am pierdut în zilele în care am lipsit. Moşule, am fost lăudat de doamna învăţătoare şi am fost dat exemplu la şedinţa cu părinţii! Mama mea a fost foarte mândră de cuvintele doamnei. Mai vreau să-ţi spun moşule că am luat doar calificative de excelent şi foarte bine tot anul. Materia mea preferată a rămas matematica, dar am început să mă descurc din ce în ce mai bine şi la citire şi scriere. Pentru toate acestea trebuie să-i mulţumesc mamei care a fost mereu alături de mine şi m-a ajutat să devin unul dintre cei mai buni elevi din clasă. Nu-i aşa că e fantastic moşule?

În această scrisoare, în primul rând, nu vreau să cer un cadou pentru mine ci pentru mama mea. Moşule ce îţi voi cere eu nu este simplu de îndeplinit, dar cum ştiu că tu eşti năzdrăvan am speranţa că te descurci tu într-un fel sau altul şi cu cerinţa mea mai neobişnuită. Vreau pentru mama mea SănătateFericire şi Succes! Moşule, mama mea este o femeie demnă, nu o să-ţi ceară ea nimic, deşi a trecut prin multe încercări în viaţă. Crezi că poţi face ceva în privinţa cadoului pe care mi-l doresc pentru mama mea?

Moşule... m-am mai gândit la o chestie. Dacă ai loc în sacul tău, cel mare şi roşu, poate pui şi 2 CD-uri cu jocuri pentru PSP-ul pe care mi l-ai adus anul trecut. Am doar 2 jocuri şi le-am jucat cap coadă de mai multe ori, deja m-am plictisit până peste cap de ele.

Moşule, la fel ca în anii trecuţi, am să te aştept cu nerăbdare. Am să mă chinui să nu adorm în acest an, să te pot întâmpina cu prăjituri şi un pahar cu lapte. Dar te rog mult moşule să nu uiţi de cadoul pentru mama mea, pentru că o iubesc foarte mult!
Cu drag moşule, al tău veşnic admirator,
S.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu