Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Clasa mea e cea mai curată

Clasa în care învăţ eu este bine îngrijită. De curăţenia ei se ocupă doamna de serviciu. În fiecare zi când venim la şcoală clasa ne aşteaptă curată şi primitoare. Dar nu doar doamna care se ocupă cu căreţenia este responsabilă de modul în care arată clasa. Colectivul clasei mele are o mare grijă să păstreze curăţenia. Noi nu aruncăm hârtii pe jos şi avem mare grijă să nu intrăm cu papucii murdari în sala de clasă. Noi acordăm o mare atenţie şi mobilierului din clasă: nu scriem pe bănci cu pixul şi nu scrijelim pe pereţi. În plus, ne asigurăm ca tabla să fie bine ştearsă, iar buretele cu care ştergem tabla să fie în permanenţă curat. Nu în ultimul rând clasa mea arată curată şi îngrijită şi datorită florilor de la fereastră, flori pe care colegele mele le udă în fiecare zi.

Clasa mea este cea mai curată din şcoală şi din acest motiv este o adevărată plăcere să petrec în ea câteva ore în fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu