Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere descriptivă - Clasa mea

Mult mi-e dragă clasa noastră. Când îi pășesc pragul, pare că tot ce este în jur îmi zâmbește: tablourile de pe pereți, ușile și ferestrele în chenare albe, florile roșii ale mușcatelor din ghivece.

De pe peretele din dreapta te îndeamnă la călătorii o hartă viu colorată. Prin cele trei ferestre mari, înalte, năvălesc razele luminoase ale soarelui. O adiere de vânt umflă ușor perdelele albe şi curate, brodate pe margini cu fir rosu, gri-deschis şi negru. Aceeași broderie tivește și fața de masă albă, care acoperă catedra.

Spațioasa noastră clasă găzduiește trei rânduri de bănci nou-nouțe.

Pe pupitrele băncilor citesc şi învață elevi silitori și cuminți  În fiecare dimineață elevii privesc prin ferestre clasa în care intră când sună clopoțelul.

Eu îmi iubesc clasa mea şi o îngrijesc cu multă dragoste și tragere de inimă. Cei care nu cred că am o clasă frumoasă, curată şi luminoasă, îi învit să facă o vizită la școala noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu