Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere - Iarna mă joc în zăpadă

În sfârşit a venit iarna. Vremea s-a schimbat. Iarna este cel mai rece anotimp. Afară este frig şi bate un vânt rece. Oamenii se îmbracă mai gros decât toamna. Acum purtăm mânuşi, căciulă şi fular. 
Astept cu nerăbdare să vină zăpada. Să ningă cu fulgi mari  şi totul să se acopere cu un strat gros de zăpadă. Să mă dau cu săniuţa.

Eu şi prietenul meu vom merge în parc şi vom face un om de zăpadă. Am hotărât ca eu să aduc un morcov pentru nas şi el să aducă nasturii pentru ochi. Va fi cel mai frumos om de zăpadă. După aceea, ne vom bate cu bulgări de zăpadă şi vom alerga până când ne vom încălzi. Iar când mă voi întoarce acasă, după jocul prin zăpadă, voi bea un ceai cald cu miere şi lămaie. De abia aştept să ningă şi să fie multă zăpadă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu