Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere - Un dialog între prietene

Într-o zi de vară călduroasă, m-am dus cu prietenele mele cele mai bune, Adriana şi Andreea, în parc. Aici ne-am distrat de minune: ne-am dat în leagăn, am mâncat îngheţată şi am jucat badminton. La un moment dat Adriana zise:
- Ce vom face mâine?
- Eu am o idee! a spus Ştefana.
- Ce idee? am răspuns noi.
- Să mergem mâine într-o excursie la Craiova. Vreţi? Părinţii mei au treabă la Craiova. Am putea merge cu ei.
- Ar fi superb, Ştefana, am spus noi într-un glas.
Între timp se făcuse târziu. Fetele au stabilit să se audă la un telefon mai târziu, pentru a stabili detalii despre excursia de a doua zi. După care şi-au spus "Pa" şi au plecat fiecare spre casa ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu