Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere - Ziua mea pe tărâmul Zoomzi

Compunere - Cum mi-am petrecut ziua mea de naştere pe tărâmul Zoomzi

Săptămâna trecută a fost ziua mea. Părinţii m-au pus să aleg între o petrecere la McDonald's şi Zoomzi. Într-un final am ales Zoomzi, pentru că anii trecuţi mi-am sărbătorit ziua la McDonald's. Nu mi-a părut rău de alegerea pe care am făcut-o anul acesta! Colegii şi prietenii mei mi-au spus că a fost cea mai tare petrecere la care au fost vreodată!

Obişnuit cu atmosfera de la McDonald's, când am ajuns la Zoomzi mi s-a părut că intru într-un tărâm de poveste. Încă de la intrare, camerele spaţioase, cu pereţi frumos coloraţi, mă făceau să mă simt ca un prinţ. Şi chiar eram un prinţ, doar era ziua mea, nu? După ce am mâncat (mama spune că mâncarea a fost sănătoasă, spre deosebire de anii trecuţi), să avem putere să ne jucăm, toţi cei 20 şi ceva de colegi şi prieteni ai mei ne-am lăsat cuprinşi de magia Zoomzi. 

Dintr-o dată, de nicăieri, au apărut în mijlocul nostru un pirat şi o prinţesă. Erau atât de reali încât ne dădeam coate unul altuia întrebându-ne dacă vedem bine. Costumul prinţesei se potrivea cu ale prietenelor mele. Spre deosebire de fetele care participau la ziua mea, prinţesa Zoomzi dansa foarte frumos şi se mişca atât de lin, de parcă plutea. Piratul care o însoţea avea şi sabie. Şi încă ce sabie! Nu ştiu dacă şi ceilalţi prezenţi au simţit, dar mi s-a părut că mirosea a mare şi aventură. M-am trezit gândindu-mă că şi eu aş vrea să cutreier mările şi salvez prinţesa din mâna unui pirat ca acesta. Şi am avut ocazia!

Am jucat diverse jocuri, în care rolul principal îl aveam eu, eu trebuia să salvez prinţesa. Eu eram cel sărbătorit! Am dansat, am cântat şi ce mi-a plăcut foarte mult e că am făcut karaoke. Nu ştiu dacă piraţii reali cântau şi karaoke, dar mie şi celorlalţi ne-a plăcut foarte mult. Am câştigat proba de dans la care am participat cu toţii, iar la probele de cântat am ieşit pe locul 2. Ne-am împărţit în două tabere, piraţi şi prinţi şi am început să ne întrecem. Concursurile şi probele pe care le-am trecut m-au făcut să mă simt ca un prinţ adevărat.

Fără să ne dăm seama, timpul a trecut. Parcă mult prea repede! După câteva ore de joacă, încă am mai fi avut energie pentru alte ore. Nu am apucat să ne plictisim sau să ne dorim vreo clipă să plecăm acasă. Într-un final momentul acela a venit şi a trebuit să punem punct petrecerii şi să părăsim tărâmul Zoomzi. Ne-a părut rău, dar am promis cu toţii că ne vom reîntâlni, tot la Zoomzi, pentru a-l sărbători pe următorul prieten. 

Petrecerea la Zoomzi a fost atât de reuşită încât şi astăzi după o săptămână vorbim despre tărâmul de vis Zoomzi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu