Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

O excursie la munte, într-un sfârşit de săptămână

În acest sfârşit de săptămână, am fost împreună cu părinţii mei la munte. Am plecat din Bucureşti dis-de-dimineaţă, iar pe la ora 10 am ajuns la Poiana Braşov. Ne-am cazat la Hotelul Belvedere, după care am luat micul dejun. Apoi am făcut o drumeţie pe traseul montan Poiana Brasov - Cristianu Mare. A fost foarte frumos. Am făcut foarte multe poze. Cea mai frumoasă poză a fost aceea în care am surprins de pe vârful masivului oraşul Braşov.

A doua zi am ales să facem puţin sport. Am închiriat un ATV şi am colindat împreună cu tatăl meu câteva coline montane, din apropierea hotelului în care am fost cazaţi. A fost o experienţă deosebită. După ce ne-am întors, vântul se înteţise puţin. Era o atmosferă numai bună pentru înălţatul unui zmeu. Am scos zmeul din maşină şi l-am ridicat la cer. S-a ridicat atât de sus încât am ajuns la capătul firului. Brăzda atât de frumos cerul, încât nu m-am răbdat să nu fac un filmuleţ cu telefonul mobil, pe care-l voi urca cât de curând pe YouTube.

Spre seară am împachetat lucrurile şi ne-am pregătit de întoarcerea spre casă. În drum spre Bucureşti, ne-am oprit la taraba unui vânzător ambulant din Predeal şi am cumpărat câteva obiecte tradiţionale româneşti. Mica noastră excursia la munte luase sfârşit, dar am promis să ne reîntoarcem la munte cât mai curând posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu