Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

O compunere cu titlul Căţelul meu

Pe căţelul meu îl cheamă Pufi. Pufi are acum 8 luni şi este un Bichon Maltez complet alb. În fiecare dimineaţă eu îi dau să mănânce, după care îl duc câteva minute la plimbare pe afară. Căţelul meu este cuminte, nu muşcă, este jucăuş şi nu latră prea mult.

Pufi a fost cadoul primit de ziua mea. Din ziua în care l-am primit am devenit cei mai buni prieteni. În fiecare zi mă aşteaptă cuminte să mă întorc de la şcoală, iar când intru pe uşă sare bucuros în jurul meu. În timp ce eu îmi fac temele, căţelul meu mă aşteaptă răbdător la picioarele mele. După finalizarea temelor merg împreună cu Pufi afară, unde ne jucăm cu mingea sa preferată. Căţelul meu este extrem de bucuros să alerge pe afară, iar atunci când întâlneşte alţi căţei este de-a dreptul fericit.

Acum o lună am început cu căţelul meu şi primele lecţii de dresaj. Deja răspunde la câteva comenzi, cum ar fi: culcat, şezi, stai, liber. Pufi este deosebit de cooperant, motiv pentru care cred că rasa Bichon Maltez este o rasă de câini inteligenţi.

Bichon-ul meu, Pufi, este cel mai frumos şi deştept căţel! Îl iubesc pe Pufi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu