Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere aniversarea zilei mele de naştere

Ziua mea de naştere a fost ieri. A fost o zi frumoasă, deosebită, pe care am sărbătorit-o în familie. Primii, care mi-ai spus "La mulţi ani!", au fost părinţii mei. După urările tradiţionale, mi-au arătat cadourile pe care mi le-au luat: mai multe cărţi de citit, nişte CD-uri cu formaţiile mele preferate, dar şi un telefon mobil nou. M-am bucurat de toate cadourile foarte mult, dar cu adevărat o surpriză neaşteptată a fost telefonul mobil. Le-am mulţumit părinţilor pentru cadouri, după care mi-am luat angajamentul că voi fi mai cuminte decât anul ce a trecut, dar şi că mă voi strădui să învăţ mai mult pentru şcoală.

După-amiază am primit invitaţii: bunicii, unchii şi verii mei. Cu toţii mi-au adus multe cadouri, iar camera mea a devenit brusc neîncăpătoare. Le-am desfăcut cu grijă şi le-am mulţumit tuturor pentru felicitările făcute, precum şi pentru cadourile aduse. Apoi momentul mult aşteptat a sosit: tăierea tortului. Mi-a fost cântat La mulţi ani, după care am gustat deliciosul tort, preparat de mama mea. Apoi, noi copiii ne-am retras în camera mea, unde am continuat să ne jucăm şi să ne veselim în voie.

Am avut parte de o aniversare foarte frumoasă, aproape de oamenii pe care îi îndrăgesc foarte mult. Familia mi-a fost alături în această zi importantă pentru mine şi cred că acesta a fost cel mai important cadou al zilei ce a trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu