Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

O compunere despre casa mea (casă)

Casa în care locuiesc eu are o curte mare cu mulţi pomi. Legătura între poartă şi casă este asigurată de o alee pietruită. Vara, în jurul aleii, creşte o iarbă deasă, care se aseamănă cu un covor bine îngrijit. Privită de la depărtare, casa în care locuiesc aduce cu o casă din povești. Personajul care dă viaţă curţii mele de basm este căţelul meu, Grivei. Vesel şi mereu cu chef de joacă, căţeluşul meu drag şi scump mă întâmpină cu o ploaie de lătraturi de fiecare dată când mă întorc de la şcoală.

Trecând prin sufrageria mare, cu pereţi coloraţi, în mijlocul căreia tronează un televizor mare cu ecran plat şi o canapea pufoasă şi comodă, ajungi în camera mea. De cum deschizi uşa, te simţi precum Alice în ţara minunilor. Camera este bine luminată de ferestrele largi și are pereţii vopsiţi în roz. Patul şi biroul au culoarea roşie, iar pe jos este aşternută o mochetă cu model floral. De pe pereţi îmi zâmbesc afişe cu personajele mele preferate din desenele animate: Fetiţele Powerpuff şi fetele din Spioanele.

Dulapul din colţul camerei are culoarea albastră. Dacă deschizi larg uşile, din dulap zâmbesc hăinuţele mele viu colorate, frumos aranjate, unele lângă altele. Dintre toate hainele care sunt în dulap, cel mai mult îmi place o rochiţă roşie, care aşa cum spune mama, mă face să seamăn cu Scufiţa Roşie.

Colegele mele m-au vizitat de multe ori şi au fost plăcut impresionate de casa mea, dar mai ales de camera mea.

Un comentariu: