Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere - jucăria preferată a unei fetiţe

Jucăria mea preferată încă de când eram foarte mică este o păpuşă Barbie, pe care am botezat-o Puşa, când încă nu vorbeam prea bine. Cu ea am dormit pe parcursul grădiniţei. Ea a fost pentru mine ca o soră pe care nu am avut-o şi pe care mi-am dorit-o foarte mult. Între timp am crescut şi am început să merg la şcoală. Am renunţat să mă mai joc cu păpuşa Barbie, eram deja prea mare pentru aşa ceva. Atunci am primit cadou de la părinţii mei, ceva care să-mi amintească de momentele frumoase petrecute cu Barbie, o bicicletă Barbie.

În scurt timp, bicicleta Barbie a devenit pasiunea mea, aş putea spune jucăria mea preferată. Vopsită integral în roz, asemeni hainelor păpuşei Barbie, cu roţile albe precum părul blond al Puşei mele, bicicleta este deosebit de frumoasă. Pe ghidonul moale al bicicletei sunt imprimate imagini cu nişte păpuşi Barbie, imagini care îmi aduc aminte cu plăcere de păpuşa mea, care acum se odihneşte într-un colţ al camerei mele. Atunci când ies pe stradă cu bicicleta pentru a mă plimba, am grijă să-mi pun o îmbrăcăminte roz, pentru a mă asorta cu culoarea bicicletei. 

Această bicicletă a devenit jucăria mea preferată deoarece atunci când sunt cu ea mă simt precum o păpuşă Barbie. Dacă păpuşa Barbie ar prinde viaţă şi ar fi reală, cred că i-ar plăcea foarte mult bicicleta mea. Ar fi la fel de mândră de ea, aşa cum sunt şi eu, şi ar pedala veselă ca mine. S-ar bucura de fiecare moment petrecut în compania bicicletei roz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu