Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Un text despre joacă cu pronume personale incluse

Noi am plecat în parc să ne jucăm. Pentru că afară e o zi frumoasă, ne-am luat cu noi o minge şi rolele. În parc ne-am întâlnit cu doi colegi de clasă. Şi ei erau în parc şi se bucurau de venirea primăverii. Ni s-au alăturat şi ne-am jucat împreună. La un moment dat nouă ni s-a făcut sete. Noi am plecat în căutarea unui magazin pentru a cumpăra ceva de băut. Am găsit un magazin, unde era vânzător un bătrân. Dânsul ne-a spus: "O să vă doară gâtul dacă beţi apa rece direct de la frigider." Noi l-am ascultat şi am aşteptat câteva minute, să se mai încălzească apa. Apoi ne-am întors în parc şi ne-am jucat mai departe, împreună cu ceilalţi copii. Într-un târziu mi-am amintit că am lecţii de făcut şi i-am anunţat pe colegii mei de clasă că mă întorc acasă. Le-am spus şi lor să facă la fel, după care m-am îndreptat grăbit spre blocul în care locuiesc.

Un comentariu:

  1. Este persecta insa partea,, La un moment dat nouă ni s-a făcut sete. Noi am plecat în căutarea unui magazin pentru a cumpăra ceva de băut. Am găsit un magazin, unde era vânzător un bătrân. Dânsul ne-a spus: "O să vă doară gâtul dacă beţi apa rece direct de la frigider." Noi l-am ascultat şi am aşteptat câteva minute"trebuie stearsa.

    RăspundețiȘtergere