Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

sâmbătă, 23 februarie 2013

Compunere despre camera mea

O mare parte din zi o petrec în camera mea. Din acest motiv am grijă să fie un loc curat, plăcut, liniştit, relaxant şi odihnitor. O mare atenţie am acordat şi aranjării lucrurilor, în special a bibliotecii, în aşa fel încât cărţile necesare pentru şcoală să-mi fie tot timpul la îndemână.

Dimineaţa când mă trezesc primul lucru pe care îl fac este patul. Nu uit niciodată de acest aspect deoarece patul nearanjat creează o dezordine generală în cameră. Dimineaţa, am grijă să nu arunc prin cameră pijamaua, iar hainele pe care le îmbrac sunt tot timpul frumos aranjate în dulap. Din când în când în dulapul cu haine se formează harababură, dar am grijă să le aranjez negreşit pentru că nu îmi place să nu-mi găsesc hainele preferate cu care doresc să mă îmbrac.

De asemenea biroului din camera mea îi acord o atenţie specială. După ce am terminat lecţiile nu uit de fiecare dată să fac curăţenie pe birou, pentru ca atunci când revin a doua zi de la şcoală să mă pot ocupa în cel mai scurt de temele de casă. Sertarele biroului încerc să le ţin cât pot de organizate, fiecărui dulap fiindu-i alocate diferite obiecte. Astfel, dulapul de sus este plin cu cărţile din care învăţ la şcoală, cel din mijloc este umplut cu caiete, iar cel de jos cu alte produse precum creioane, pixuri, foi şi carneţele.

În apropierea biroului din camera mea există şi o bibliotecă. În mica bibliotecă, m-am îngrijit să aranjez toate cărţile pe care le-am citit, dar şi pe cele pe care le voi citi. Aranjate în ordine alfabetică şi în funcţie de mărime, pot consulta în orice moment cărţile pe care le doresc, fără a fi nevoit să răscolesc toată biblioteca.

Un alt element foarte important în camera mea este computerul. În faţa lui îmi petrec o mare parte din timpul meu liber, jucând diferite jocuri sau stând la taclale cu prietenii pe hi5, twitter sau facebook. Până luna trecută aveam pe birou un computer desktop cu monitor mare şi greu, care îmi făcea dificilă efectuarea lecţiilor. Acum, pe biroul din camera mea tronează un laptop negru, care ocupă mai puţin de jumătate de birou, partea neocupată de birou fiindu-mi în acest moment mai mult decât suficientă pentru a-mi desfăşura în bune condiţii temele de casă.

Pereţii camerei mele sunt vopsiţi în alb. Până anul trecut pereţii erau plini de postere cu diferiţi cântăreţi sau actori, dar după ce camera mea a fost zugrăvită nu am mai simţit nevoia de a lipi pe pereţi poze. Acum, atmosfera din camera mea este mult mai relaxantă, ca urmare a lipsei posterelor, dar şi pentru că în partea stângă a biroului am un ghiveci cu o plantă mare, care îmi oferă o stare de linişte şi calm.

Îmi place foarte mult camera mea. Şi prietenilor mei care m-au vizitat le-a plăcut în mod deosebit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu