Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 7 martie 2013

Compunere despre jucăria mea preferată


Jucăria mea preferată este telefonul mobil. Deşi nu este o jucărie în adevăratul sens al cuvântului, telefonul meu, Iphone 4, poate fi încadrat în categoria jucăriilor. Chiar dacă îl folosesc şi pentru a da telefoane sau pentru a asculta muzică (ipod), cel mai mult îl folosesc pentru a mă juca. În fiecare zi, de câte ori am ocazia, joc câte un joc pe telefonul meu. De mult ori mă joc atât de mult încât bateria telefonului ţine o singură zi. Cel mai mult îmi place să mă joc "Fashion Story", "FarmVille" şi "Fruit Ninja". Acestea sunt trei jocuri noi, de ultimă generaţie, iar pentru mine reprezintă cea mai frumoasă metodă de a-mi petrece timpul liber. 

Telefonul a fost un cadou de ziua mea, iar de când l-am primit este lucrul de care nu mă despart oriunde aş merge. Totodată, pot spune că de când îl am nu am mai avut momente în care să mă plictisesc. Mereu găsesc un joc care să-mi atragă atenţia, astfel încât şi cele mai plictisitoare momente le pot transforma în clipe frumoase. Iată câteva motive pentru care Iphone-ul meu este jucăria mea preferată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu