Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 7 martie 2013

Cum aş dori să fie şcoala, profesorii, materiile, evaluarea

Şcoala în care mi-ar face plăcere să învăţ ar trebui să fie mare, plină de copii, curată, cu săli de clasă primitoare. Aş mai dori să fie mai multe terenuri de sport, dar şi o sală de sport, astfel încât să putem juca, fotbal, baschet sau hambal, indiferent de anotimp.

Profesorii aş vrea să fie calmi şi răbdători cu elevii. Atunci când nu înţeleg aş vrea să nu se supere şi să mă ajute să-mi clarific nelămuririle. Aş mai dori ca o mare parte din teme să le rezolvăm în clasă, sub supravegherea unui profesor, deoarece părinţii mei sunt foarte ocupaţi cu serviciul, iar de multe ori nu are cine să mă ajute atunci când am nevoie de sprijin.

Materiile pe care aş dori să le studiez mai aprofundat sunt ştiinţele naturii şi limba engleză. Mi-aş dori ca atunci când voi fi mare să ajung medic renumit într-o ţară din Europa. 

Materiile pe care le studiem aş vrea să fie predate cât mai aplicat şi fără prea multă teorie. Aş mai vrea ca la materiile care permit o astfel de predare să fie folosit calculatorul, să avem cât mai multe hărţi, planşe, filmuleţe educative astfel încât învăţarea să nu fie plictisitoare.

Legat de evaluarea elevilor aş vrea să avem cât mai multe teste tip grilă, cu mai multe răspunsuri, deoarece în acest fel evaluarea ar fi obiectivă. Aş mai dori ca accentul în şcoală să nu fie pus pe verificare şi evaluare ci pe învăţarea şi aprofundarea materiilor predate.

Cred că datoria şcolii şi a profesorilor este să ne înveţe cât mai temeinic, să ne pregătească pentru viaţă, deoarece eu cred că nu poţi face nimic în viitor fără şcoală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu