Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 7 martie 2013

Cum aş vrea să fie părinţii mei

Eu aş dori ca părinţii mei să fie mai puţin ocupaţi decât sunt acum. Mi-ar face plăcere să pot petrece mai mult timp cu ei. Din cauza serviciului pe care îl au, - mama este medic, iar tata poliţist -, îi văd foarte rar. Zi de zi, pleacă dis-de-dimineaţă de acasă şi se întorc abia seara târziu. Dar nu zilele din timpul săptămânii sunt marea problemă, căci m-am învăţat să stau singur peste zi, să-mi iau singur să mănânc şi să-mi fac lecţiile fără ajutor. În schimb sfârşiturile de săptămână sunt deranjate. De multe ori, natura serviciului le cere alor mei să lucreze şi sâmbăta sau duminica. Aş dori ca la sfârşiturile de săptămână să aibă mai mult timp să ieşim în parc, să mergem la film sau teatru. Iarna ar fi frumos să mergem la munte să schiem, iar vara să putem să ne scăldăm în valurile mării şi să stăm la soare. Îmi aduc aminte cu plăcere de anii trecuţi, în care nu erau atât de ocupaţi ca acum. Nu exista weekend să nu-l petrecem în familie. Niciodată nu ne plictiseam! 

Poate că unii copii consideră un avantaj că părinţii nu sunt mereu cu ei, dar părinţii mei sunt înţelegători şi nici nu-mi interzic multe lucruri. Aproape pot spune că-mi lasă libertatea să fac ce doresc. Din acest motiv mie îmi face mare plăcere să petrec timpul cu ei. Am noroc că părinţii mei sunt tineri, amuzanţi, astfel că te poţi distra foarte bine cu ei. Sper ca în viitor serviciul să le permită părinţilor mei să fie mai liberi. Mi-e dor de familia mea de odinioară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu