Daca doriti ca eseul Dumneavoastra sa fie publicat pe blogul nostru, atunci trimeteti-l pe adresa de email eseu43adm@gmail.com

Translator

joi, 7 martie 2013

Compunere despre mine - autoportret, autodescriere

Numele meu este Vasile Ionescu şi am 12 ani. Sunt elev în clasa a 5-a B, la Şcoala Generală nr 110 din Bucureşti. Mai am o soră, pe care o cheamă Maria şi pe care o iubesc foarte mult.

Îmi place foarte mult la şcoală pentru că învăţ multe lucruri noi, dar şi pentru că mă întâlnesc cu colegii mei, care îmi sunt şi prieteni. Materiile mele preferate sunt matematica, sportul şi limba engleză. Profesorii mei preferaţi sunt: doamna de limba engleză şi profesroul de istorie, pentru că sunt persoane calme, care ne explică cu răbdare ori de câte ori nu înţelegem sau avem nelămuriri. De asemenea doamna dirigintă îmi place foarte mult, pentru că este apropiată de noi, astfel că noi o considerăm pe dânsa ca pe a doua noastră mamă.

Pe lângă materiile la care trebuie să înveţi, îmi place foarte mult şi sportul. Cred că atunci când voi fi mare voi merge la un liceu sportiv, iar apoi la o facultate sportivă. Dintre sporturi cel mai mult îmi place fotbalul. Aproape la fiecare oră de sport noi jucăm forbal, dar şi în unele zile după ce ies de la şcoală. Mi-ar face multă plăcere ca atunci când voi fi mare să ajung un jucător de fotbal celebru, aşa cum sunt fotbaliştii mei preferaţi: Gheorghe Hagi şi Adrian Mutu. Echipele de fotbal pe care le prefer sunt Steaua Bucureşti şi Universitatea Craiova.

În timpul liber îmi place să joc fotbal, aşa cum spuneam, dar mai am şi o serie de alte pasiuni. Printre aceste pasiuni se numără navigarea pe internet şi jocurile online, dar şi chatul pe internet cu colegii de şcoală sau prietenii mei. Atunci când vremea îmi permite, îmi place să fac drumeţii împreună cu părinţii, motiv pentru care părinţii mei mi-ai cumpărat un "mountain bike" cu 18 viteze de care sunt foarte mândru. Primăvara şi vara îmi place foarte mult să merg cu rolele în parc, iar dacă există puţin vânt să înalţ un zmeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu